سوالات متداولی که از مهندسین کامپیوتر پرسیده می شود
نوشته شده توسط : بهرام

سوالات متداولی که از مهندسین کامپیوتر در جمع دوستان و آشنایان پرسیده می شود . . . این کامپیوتر ما ویروسی شده، چیکارش کنیم؟ - الان یه کامپیوتر توپ تو بازار چنده؟ - این پسر من همش پای بازی کامپیوتره، مشکلی پیش نمیاد؟ - فیل.....تر شکن تازه چی اومده؟ - چطوری میشه پسورد یکی رو فهمید؟ (یارو به عشقش شك داره!!!!) - چطور میشه فهمید دخترم تو اینترنت چیکار می کنه؟ - این عکسای ما همش یهو پاک شده، بدبخت شدیم چیکار کنیم؟ - کامپیوتر من بالا نمیاد، چیکارش کنم؟ کی میای پیش ما یه حالی به این کامپیوترمون بدی؟ سی دی های جدیدتم بیار!!!!! - الان ویندوز چی خوبه؟!!! - چطوری میتونم سریع تایپ یاد بگیرم؟ - یه لپ تاپ دست دوی مناسب توی دوستات كسی نمیفروشه؟؟؟ - به نظر تو رم بیشتر تو سرعت بازی تأثیر داره یا سی پی یو یا کارت گرافیک؟ - بخوام کامپیوترم رو ارتقاء بدم چقد پام در میاد؟ - الان بیل گیتس پولدارتره یا استیو جابز؟ - به نظر تو ممكنه قیمت كول دیسك از اینم پایین تر بیاد؟؟؟؟ - بخوام با کامپیوتر پول در بیارم چیکار کنم؟ - کلاس چی برم؟ - میگن نوكیا فلان مدل خوب آنتن نمیده....اما من شكلشو خیلی دوس دارم....حالا به نظرت چیكار كنم؟؟ - واسه این کامپیوتر ما مشتری سراغ نداری؟ - با این كامپیوترت یه كدی بزن همه كانال های ماهواره ما باز شه!!!! - چرا من تو وصل کردن دوربین دیجیتالم به کامپیوترم مشکل دارم؟ - بلوتوث جدید چی داری؟ بفرست بیاد!!!!!!!!!!!١ - اینترنت چنده؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! ..... - و بالاخره: یکم این پسر ما رو نصیحت کن درس بخونه، اینجوری كه این همش پای كامپیوتره، هیچی نمیشه آخرش!!!‌ . . و من ....اندیشه كنان ، غرق این پندارم كه اون 140 واحدی که ما (با بدبختی!!!) پاس کردیم ، اینا کجاش بود؟ و نكته مهم تر اینكه با عدم پاسخگویی مناسب به پرسش های سوپرعلمی فوق، طرف پیش خودش میگه معلوم نیست ٤ سال تو دانشگاه چه غلطی میكرده این بی سواد





:: موضوعات مرتبط: مطلب ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: